Bestil Din Ferie På

70 20 67 76


Man-fre: 08:00-20:00

Lør-søn: 09:00-18:00

Obs. fredag d. 27/4: 10:00-16:00

Efter rejsen

Reklamation

Det er Deturs mål, at evt. problemer på rejsen løses på rejsemålet inden for en rimelig tid. Det er derfor vigtigt, at du meddeler eventuelle fejl eller mangler til Deturs personale på rejsemålet, så snart du opdager dem. Derved er vi i stand til at løse problemet hurtigt, og du kan fortsat nyde din ferie. 

Reklamere du ikke direkte på destinationen men først efter hjemkomst, vil din reklamation blive afvist, og du mister retten til evt. kompensation. 

Hvis vi ikke er i stand til at hjælpe dig på rejsemålet, har du mulighed for at reklamere til os efter hjemkomsten. Din reklamation skal være skriftlig, og vi beder dig bruge nedenstående formular. Husk at oplyse dit reservationsnummer samt kontaktinformation. Vær opmærksom på, at behandlingstiden kan variere efter sæson. Vi bestræber os på at kunne svare dig inden for 6 uger. 

Er du ikke tilfreds med vores afgørelse, har du mulighed for at indbringe sagen hos Pakkerejse-Ankenævnet, Røjelskær 11, 3. sal, 2840 Holte, www.pakkerejseankenaevnet.dk, hvis din reklamation drejer sig om en pakkerejse (dvs. fly og hotel købt sammen). Drejer sagen sig om køb af kun flybillet, kan du evt. anke vores afgørelse til Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, www.forbrug.dk

Kundeinformationer
  • Efternavn
    :
  • Fornavn
    :
  • Email-adresse
    :
  • Mobil
    :
  • Telefon
    :
Oplysninger om rejsen
  • Reservationsnummer
    :
  • Rejsemål
    :
  • Hotelnavn
    :
  • Afrejsedato
    : / /
Klage (redegør for hændelsesforløbet)
Henvendte du dig til vores rejseleder eller repræsentant på rejsemålet? Hvis ja, hvilken dato?
  • / /
Forbedrede situationen sig efter din henvendelse? Uddyb venligst.